مقالات آرشیو خبر ها
جوان گرایی از جنس بانوی پیر

جوان گرایی از جنس بانوی پیر

همچنان که در خبرها عنوان می شود ، پیوستن کارلوس توز به بوکاجونیورز تنها یک مرحله در پیش دارد ، معرفی رسمی. توز یوونتوس را بعد از دو فصل موفق ترک می کند ، 50 گل زده در 96 بازی و 4 عنوان. احتمالا او تنها ستون یوونتوس نیست که با این تیم وداع می کند.

روز یکشنبه آندره آ پیرلو در دربی نیویورک حضور داشت ، بازی میان نیویورک سیتی و ردبولز که در یانکی استادیوم انجام شد . این اتفاق احتمال حضور او در MLS را افزایش داد. خروج این دو ستاره از یوونتوس می تواند منجر به خلا در ترکیب بانوی پیر شود.

از سوی دیگر ، بیانکونری فصل نقل و انتقالات بسیار خوبی را سپری می کند ، در حالیکه همچنان فرصت باقی است و این دوره می تواند پربازده تر نیز شود. سامی خدیرا با قرارداد آزاد برای تقویت خط میانی به این تیم پیوست و با انتقالی که هفته گذشته صورت گرفت -ماریو ماندژوکیچ- پازل خط حمله یوونتوس هم تا حدودی مشخص تر شد.

آپاچی به خانه بازمی گردد و دومنیکو برردی در ساسولو باقی می ماند. انتقال توز ، با توجه به ادعای بوکا ، مبلغی را شامل نمی شود ، ولی مهاجم 18 ساله این تیم ، گیدو وادالا به تورین نقل مکان می کند. یووه همچنین حق خرید تعدادی از استعداد های بوکا را خواهد داشت. براردی که پیش از این تحت مالکیت مشترک یووه و ساسولو بود ، حالا و در اثر توافق جدید ، تحت تملک نرووردی هاست ، در حالیکه به نظر یوونتوس حق بازخرید وی را خواهد داشت. شرایطی که با لغو قانون مالکیت مشترک ، تبدیل به وضعیت معمول این قبیل بازیکنان شده است.

دو باشگاه 12 ماه پیش چنین شرایطی را برای سیمونه زاتزا نیز داشتند. بازیکنی که انتظار می رود به زودی حضورش در یوونتوس اعلام رسمی شود. بازیکنانی که شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی خط حمله را دارند ، پائولو دیبالا و ماریو ماندژوکیچ هستند. یک خط حمله چند بعدی ، قدرتی ، تکنیکی و با توان بالا در گلزنی. همه این موارد این نکته را القا می کند که بیانکونری دست روی دست نگذاشته است و به دنبال قدرتمندتر شدن است.

این تقویت تنها شامل حال خط حمله نمی شود. یوونتوس مالکیت یکی از آینده دارترین مدافعان فوتبال ایتالیا را به دست آورده ، دنیله روگانی با عملکردی استثنایی در امپولی . او تک تک دقایق فصل قبل را در ترکیب امپولی حضور داشت ، بدون تجربه کردن هیچگونه محرومیتی. روگانی 20 ساله هوش بسیاری به خرج داد و چشمان سرمربی آتزوری ، آنتونیو کونته را به خود خیره ساخت. با 34 ساله شدن آندره آ بارتزالی و خروج احتمالی آنجلو اوگبونا ، فرصت زیادی برای دنیله در یوونتوس وجود خواهد داشت.

خروج توز و پیرلو نه تنها جا برای حضور دیگر بازیکنان باز خواهد کرد ، بلکه میزان دستمزد ها را نیز کاهش خواهد داد ، هر دوی آنها از بیشترین دستمزد میان بازیکنان یووه بهره مند بودند. این نقل و انتقالات نویدبخش یک بانوی پیر جوان شده است . خدیرا و ماندژوکیچ را می توان بازیکنانی با هدف کوتاه مدت در نظر گرفت ، اما دیگر ورودی های یووه ، نشان از نگاه به آینده دارد. در مورد دیبالا ، رئیس ماسیمیلیانو آلگری گفت : "ما او را جذب کردیم ، چون او می تواند دوره بلند مدتی از پیروزی را برایمان به ارمغان آورد." ورودی های جدید ، احتمال حضور براردی و جوانان حاضر در ترکیب یوونتوس : پول پوگبا ، آلوارو موراتا ، روبرتو پریرا ، استفانو استورارو و کینزلی کومان ، باعث می شود که توتوسپورت مدعی شود که در ترکیب هیچ تیم برتری در اروپا ، به اندازه بانوی پیر ، بازیکن متولد 1991 به بعد حضور ندارد.

آلگری در این فصل به دنبال نوشتن تاریخ است - "کونته 3 اسکودتوی پیاپی کسب کرد ، من به دنبال پنجمین اسکودتوی پیاپی هستم." او از ترکیب قدرتمندی برای رسیدن به این مهم ، بهره می برد. کوریه ره دلوسپورت روز دوشنبه از 3 ترکیب محتمل برای یوونتوس ، نوشت ، 4-3-3 که به دو سیستم 4-3-1-2 و 3-5-2 سال گذشته اضافه شد. آلگری به خوبی می داند که توز و پیرلو جایگزین ندارند ، اما سیاست ها و ترکیبات جدید می توانند اعمال شوند. "یوونتوس باید مسیرهای جدید و راه حل های متفاوتی را تجربه کند. من بازیکنانی را دوست دارم که می توانند فوتبالی نوین ارائه دهند بدون نشان دادن عملکردی طبق معمول ، ترکیبی که توان به اجرا در آوردن سیاست های مختلف را در کنار حفظ تعادلی تاکتیکی داشته باشد."

این صحبت ها نشان از نیاز مبرم به یک بازیساز دارد، مخصوصا با خروج توز و پیرلو . آلگری در مصاحبه روز یکشنبه با ریپابلیکا ، از اسامی همچون اسکار ، ایسکو و فدریکو برنادسکی در کنار براردی تحت عنوان لیست مورد علاقه خود نام برد. برای جذب بازیکن مورد نظر آلگری ، صحبت از جذب یک سلاح تهاجمی دیگر است ؛ همچنان که نام های یاد شده موید نگاه بلندمدت یووه است.

آلگری یکی از ستون های تیمش را از دست داده و احتمالا این عدد به دو تبدیل خواهد شد ، اما ترکیب کنونی در دسترس او به نظر مجموعه قوی تری به نظر می رسد. یوونتوس بازیکنان قابل توجهی را به ترکیب خود اضافه کرده تا بتواند رکورد بی نظیر دهه 1930 را بشکند. از سوی دیگر این ترکیب رشد پیوسته همراه با موفقیت هم در خانه و هم در اروپا خواهد داشت .

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: